Skip to main content

Bisnes shaklee sudah lebih 14 thn. ( Part 1)

Waktu bertemu dengan kawan2 mesti akan menanya saya u buat shaklee lg ke? Jawapan sy  YA . sy masih setia dn makan shaklee hingga ke hari ni dn masih bersemangat utk berkongsi dengan ramai lg manusia d luar sana ttg kebaikan produk shaklee. sy bukan taksub dgn shaklee ttpi sy yakin ttg keselamatan dn kebaikan yg ada pd produk shaklee. buktinya shaklee telah wujud semenjak 1915 . Produk shaklee bertahan hingga sekarang dgn tidak ada kesan sampingan utk jangka panjang.
produk pertama vitalized mineral 1915


SHAKLEE berasal dari nama seorg doktor falsafah bernama Dr Forest C shaklee. Lebih 50thn , SHAKLEE menerajui perniagaan kesihatan semulajadi yg kukuk. Dr Forest C shaklee mula2 mencipta " Vitalized Mineral" mutivitamin pertama d dunia pd tahun 1915.
 Pada tahun 1956, Dr Forest C shaklee menubuh kan syarikat mesra alam dengan menghasilkan produk bagi menigkatkan kesihatan insan dan bumi.

Dr Forest C shaklee

Keistimewaan Shaklee
1. Sentiasa selamat
2 Sentiasa berkesan
3, Sentiasa Mesra Alam

 Ingin tahu rahsia sy bertahan sehingga kini. Ikutilah perjalanan kisah sy selanjutnya pd bahagian seterunya.

                        Ingin menjadi Ahli seumur hidup. keahlian rm 65. Wakil2 pengedar  berada  D klik

                        
  Untuk keterangan lanjut hubungi:
  rozyta 0199304728
  email : rzyt_ismail@yahoo.com


Comments

  1. Saya mula mengambil basic 4 sehari seblm Ramadhan. Alhamdulliah,terasa perbezaannya. Sebelum ini selalunya saya merasa terlalu letih & mengantuk apbila pulang dari kerja. Kini tiada lagi masalah tersebut...Alhamdullillah, saya dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna. Walaupun setiap hari saya tidur selepas jam 12tgh malam & bagun jam 4pagi, saya masih tetap merasa segar 24 jam. Semoga keadaan ini akan berterusan...InsyaAllah (Nazlina-ARGS80)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.badan kita umpama dpt baja. Naz teruskn mkn apa2 nti sms je.
      Yg Naz ambil basic 4 ialah esp.vita lea,vita c dn b complex.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)