Skip to main content

Energizing Soy Protein

Ramai dari kita masih tercari2 viitamin yg selamat utk diberikn kpd ahli keluarga. Mmg byk vitamin d luar sana yg claim ia selamat dn berkesan. Kalau nk berkesan yg segera baik ambil ubat doktor betul tak? Produk shaklee telah mula Di jual dari thun 1956 dn sy telah bkongsi dgn ramai org lebih 14thn. Paling asas utk d makan ialah Energizing Soy Protein. Fungsi bina sel dn baik untuk pertumbuhan.


   Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu.

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  RENDAH LEMAK danBEBAS LAKTOSA DAN KOLESTROL

Shaklee ESP:
•    Menyediakan TENAGA berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan SUMBER TENAGA yang konsisten.
•    Protein soya membantu menGURANGKAN KOLESTROL
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
     KESTABILAN HORMON semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu . Program yang digelar Identity Preservation  Program (IPP),   di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari  proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit


 Berminat boleh hubungi 0199304728 atau
 email : rzyt_ismail@yahoo.com
    





Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)